10 hasznos tanács az infra szauna használatához

Főoldal > 10 hasznos tanács az infra szauna használatához

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

10 hasznos tanács az infra szauna használatához


2022/01/20
VN

Infra szauna vásárlására adtad a fejedet? Akkor ennek a cikknek minden bizonnyal örülni fogsz, ugyanis megosztunk veletek 10 hasznos tanácsot az infra szaunák használatához. Ezek segítségével nemcsak az élmény lesz tökéletes, hanem a hatás is maximalizálható.

10 hasznos tanács az infra szauna használatához

•    Mikor a legjobb infra szaunázni? Az infra szaunázás legjobb időpontja a kora reggeli vagy az esti lefekvés előtt időszak, de ettől el lehet térni nyugodtan. Fontos, hogy evés után mindenképpen várj legalább 1-2 órát, mielőtt elkezdenéd használni az infra szaunát! 
•    Ügyelj a vízbevitelre, szaunázás előtt és után is hidratálj intenzíven, ilyenkor ugyanis a szervezet sokat veszít a folyadék készleteiből. 
•    Amikor először kezded használni, legyél fokozatos! Az izzadás után maximum 20-30 percet maradj, ha jobban hozzászokott a szervezeted, akkor ezt lehet 45 percre is emelni.
•    Ügyelj arra, hogy az első néhány alkalom során ne melegedj túl. Ha szédülsz, hányingered van a gyomrodban, vagy kezd fájni a fejed, akkor tarts pihenőt. Ahogy a test folyamatosan alkalmazkodik, az izzadás drámaian megnövekedhet, és a testhőmérséklet szabályozása hatékonyabbá válik.
•    Mi a helyzet a pulzussal? A szívverés 30%-kal a nyugalmi pulzus feletti növekedése általában biztonságosnak tekinthető, kivéve, ha egészségügyi vagy szívbetegség miatt a pulzusszámot alacsonyabban kell tartani. Ez esetben érdemes orvossal konzultálni.
•    Ha a szaunakabin hőmérséklete túlságosan felmelegszik, kinyithatod a mennyezeti szellőzőt, vagy csak egy percre nyisd ki az ajtót, hogy friss levegőt engedj be.
•    Szauna ruházat: könnyű öltözet, a legjobb a fürdőruha.
•    Helyezz több réteg törölközőt az ülésre, hogy felszívja az izzadságot a szaunázás során. A távoli infravörös sugárzás áthatol a ruhákon és a törölközőkön.
•    Ha a megfázás vagy influenza tüneteinek kezdetét érzékeled, akkor is jó ötlet az infra szaunázás. Használd az infra szaunát naponta 2-3 alkalommal 20-30 perces időtartamokra. Sok esetben a gyakori infra szaunázás egy nap alatt teljesen megszünteti a megfázás és az influenza tüneteit.
•    Amikor befejezed a szaunázást, fontos, hogy lazíts és lehűlj. Egy frissítő zuhany jó megoldás. 
 









Legfrissebb cikkek


Mit tesz a dohányzás a fogakkal?
Arról, hogy a dohányzás milyen hatással van a tüdőre, valószínűleg már többet hallottunk, na de mi van a fogakkal? Mert bizony a fogakra is ugyanúgy negatív hatással van a dohányzás. Most kiderül, hogy mit tesz a dohányzás a fogaival! A dohányzás ugyanúgy hatással van fogak egészségére és a megjelenésére is.
Gyakori fogászati mítosz és tévhitek
A megfelelő szájápolásra vonatkozó tippekkel kapcsolatban rengeteg tanács áll rendelkezésre az interneten. Sajnos, ezek nagy része hamis vagy félrevezető. Az egészségügyben naponta történnek új fejlemények, és néha az üzenetek összekeverednek. Más fogászati mítoszok már évek óta léteznek, generációkon át öröklődve. Tegye helyre a dolgokat a tényekkel. Íme a legfontosabb fogászati mítoszok és tévhitek.